Αχ..,
βρε κακομοίρη Firefox..., πως
κατάντησες έτσι...;!
Να
σας ενημερώσω, ότι έπειτα από δοκιμές
που έχω κάνει στο blog, η
σωστή σχεδίαση και το σύνολο των
λειτουργιών του, εμφανίζονται με τη
χρήση των browsers:
Chrome της
Google και Internet
Explorer της
Microsoft.
Ευχαριστώ
πάρα πολύ όλους τους φίλους που με
βοήθησαν υπομονετικά στα τεστ που τους
ζητούσα να κάνουν και με ενημέρωναν!
